Klachtenregeling

We vinden het belangrijk om u de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent.

Wat te doen bij een klacht?

  1. Als u ergens niet tevreden over bent, bespreekt u dit met ons. Blijf er niet mee lopen. Bespreek de klacht liefst direct met de betreffende behandelaar. U kunt ook een afspraak maken met de praktijkmanager Badrea Ridder. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op en komen we samen tot een oplossing. Wij streven ernaar om alle klachten in goed overleg binnen de praktijk op te lossen. Dat is voor iedereen het meest plezierig en het beste voor de behandelrelatie.
    U kunt uw klacht ook mailen naar info@tandartspraktijkridder.nl. De mail met de klacht komt via de balie bij de behandelaar of de praktijkmanager terecht. Wij zullen contact met u opnemen.
  2. Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kunt u ook terecht bij de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgaanbieder stelt. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Direct een afspraak maken?